۱۳ پاسخ

از اصلی‌ترین سوالات تغذیه‌ای هر مادری این است برای وزن گیری نوزاد باید چه کرد؟ همانطور که احتمالاً بیشتر شما می‌دانید، شیر خشک می‌تواند به وزنگیری کودکان کمک کند. به دلیل مواد افزودنی موجود در این شیر؛ به طور معمول کودکانی که از شیر خشک استفاده می‌کنند نسبت به کودکانی که از شیر مادر استفاده می‌کنند، بیشتر وزن می‌گیرند. با این حال از آنجایی که فرمول شیر خشک‌های مختلف با هم متفاوت است، سرعت وزن گیری در آنها نیز متفاوت است و اگر با این هدف از شیر خشک استفاده می‌کنید، باید به دنبال برندهایی باشید که بیشترین میزان وزن‌گیری را برای کودک به همراه دارند.

با نصب اپلیکیشن گهواره آگاهی خود را در مورد انواع شیر خشک و دوز مناسب آن‌ها برای وزن گیری نوزاد بالا برده با دیگر مادران تبادل نظر کنید. همچنین از ابزارهای فرزندپروری مانند شیردهی، خواب، نموداررشد و کلی ویدئوهای آموزشی بهره‌مند شوید.

شیر خشک سوپرآمیل برای وزن گیری نوزاد

بهترین شیر خشک برای وزن گیری نوزاد کدام برند است؟ بهترین شیر خشک‌ها برای این هدف شیر خشک‌هایی هستند که از شیر گاو تهیه شده‌اند. مشخص شده است که این شیر خشک‌ها نسبت به شیرهایی که مبتنی بر پرتئین هیدرولیز شده‌اند، وزن‌گیری بیشتری برای نوزاد ایجاد می‌کنند. با این حال برای آن دسته از نوزادانی که به پروتئین شیر گاو حساسیت دارند، استفاده از این شیر خشک‌ها ممنوع است. بر این اساس، شیر خشک سوپرامیل  که از شیر گاو تهیه شده می‌تواند وزن‌گیری بسیار خوبی در مدت کوتاه برای کودکتان داشته باشد.

وزن گیری موضوع بسیار مهمی است و باید متوجه باشید که کودک شما باید متناسب با جدول وزن گیری نوزاد رشد کند. بیشتر یا کمتر از وزن مناسب می‌تواند مشکلاتی به همراه داشته باشد. بنابراین اگرچه شیر خشک می‌تواند برای کودکان کم وزن مفید باشد و به تکامل سیستم عصبی و مغزی‌شان کمک کند، اما زیاده‌روی در مصرف آن کودک را دچار اضافه وزن و مشکلات بعدی می‌کند. بعلاوه شیر مادر از نظر مواد معدنی و ویتامین‌ها بسیار غنی‌تر است و اگر با تغذیه تکمیلی با شیر خشک در کنارش شیر مادر هم استفاده کنید می‌توانید نه تنها مطمئن شوید کودکتان وزن‌گیری خوبی دارد بلکه مواد ضروری را نیز دریافت می‌کند.

من دادم ...بچه رو خیلیییییییییی تپل میکنه
وزنگیریشم خوبه
البتع من ۴ تا قوطی دادم فقد
💙💙💙💛💛💛💜💜💜💚💚💚

سلام
من میدم راضی ام وزن دهیش خوبه به نظرم
دخترم در یک ماه ۶۳۰ گرم اضافه کرد در صورتی که قبل اون وزنش استپ کرده بود.

سلام سوپرامیل گیر نمیاد باید از کجا سفارش داد؟

بله من میدم‌راضیم ازش

سوپرامیل واپتامیل تجویز بیشتر دکترهاس و خوبه وزن گیریش

بله عزیزم کلا دکترها شیر خشک سوپرامیل و برای وزن گیری پیشنهاد میدهند

اره خوبه منم ب پسرم دادم میدم اولش اپتامیل دادم بعد دکترش اینو تجویز کرد گف خیلی بهتره

سلام خانوما من میخوام شیر خشک بچه که یک ماه بهش دادم عوض کنم مشکلی نداره

سوپرامیل یبوست نمیاره

کلا شیرخشک بچه رو تو ماه 1کیلو تپل میکنه

سلام نمیدونم ولله اما من نان میدم راضیم

اره عزیزم خوبه ولی نان وزن گیری عالی داره البته به هر بچه نمیسازه

سوال های مرتبط

مامان رضوان مامان رضوان ۷ ماهگی