سلام ب مادران عزیز .کاچی برای کمر درد خوبه ؟؟

۴ پاسخ

نخوریااااااا

گرمیه اکثرا به زائو میدن نخور رحمتو باز میکنه

نه نخوریا کاچی قاعده اور وحشتناکه .. حتی در حد تست هم نباید بخوری

نه اصلا خیلی گرمی هستش ضرر داره

سوال های مرتبط

مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری