۵ پاسخ

عفونته دیگه وقتی خارش داری ..
لباس زیر نپوش و از شلوار گشاد و نخی استفاده کن
سعی کن لباسات مطوب نباشه خشک کن بعد سرویس حتما
تا وقتی ک تایم دکترت بشه اگه دارو داد استفاده کن

اصلا خود درمانی نکنیا میگن رحم پماد اینارو میکشه داخل مضره

احتماللا عفونتع ک با خارش و سوزش همراهه حتما برو دکتر خطر داره تو بارداری

اوووف خیلی بده عفونت لعنت بهش من ی روز بدون سوزش و خارش نشدم الانم دارم فلوکونازول خوردم با مترونیدازول

عفونت قارچیه پنیری شکل پروبیوتیم کصرف کن ماست و دوغ کفیر بخور پماد واژینالو قرص فلوکونازول باید بخوری برو دکترت ببین اجازه میده بخوری

واس منم پنیری بود فلوکونازول داد
البته باردار نیستم

سوال های مرتبط