۴ پاسخ

اگه خیلی نیس و در حد لک قهوه ای پ ترشح هس استراحت کن نترس. بچه ی سالم خوب میچسبه به رحم نمیفته وقتی دیدی حنین داره میفته بدون ناقص بوده یه جای کار درست نبود.بسپار بخدا.بگو اکه صلاحم هس نکه دار نیس خودت میدونی... بنظرم فعلا استراخت کن اکه میتونی برو سونو

دکتر برو وشیاف پروژسترون بذار

برو دکتر عزیزم حتما

عزیزم حتما برو دکتر سونو اوژانسی میده خیالتو راحت میکنه و استراحت مطلق تکون نخور تا دکتر بهت شیافو امپول بده خیلی زود جمع میشه

سوال های مرتبط

مامان رحمان مامان رحمان روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری