سلام بچه ها من لکه بینی دارم چکار کنم

۹ پاسخ

شیاف پروژسترون به من که هر ۸ ساعت داد بند اومد لکه بینیم

برو دکتر عزیزم دارو میده با شیاف

فقط برو دکتر

منم دارم دکتر شیاف داده هر ۲۴ ساعت میذارم و استراحت مطلق

هرچه زودتر برو دکتر

برو دکتر

برو دکتر احتمال زیاد شیاف میده و میگه استراحت کن

یدونه شیافت پروژسترون بزار
و برو بیمارستان اورژانسی سونو بگیرن گلم نگران نباش انشالله که چیزی نیست

شیاف پرژسترون هر دوازده ساعت

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته چهاردهم بارداری