سلام خانوما لکه بینی دارم از صب چکار کنم

۷ پاسخ

یا برو سونو یا مستقیم برو پیش دکترت

فلن شیاف پروژسترون بزن تا وقتی میری دکتر

رفتم پیش دکتر گف چیزی نیس استراحت کن ظربان قلبشم شنیدم

ایشالله ک چیزی نیست قشنگم

برو دکتر
اگه دکتر وقت نداره برو بیمارستان

خطرناکه بنظرتون 🥲🙂‍↕️

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان فندق🍫❤️ مامان فندق🍫❤️ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته چهاردهم بارداری