بچه ها لکه بینی دارم چه غلطی کنم

۹ پاسخ

خو باید ببینی علت لکه بینی چیه حتما برو دکتر

به دکترت بگو عزیزم ما دکتر نیستیم که

حتما حتما حتما وقت تلف نکن برو پیش دکترت اون بهت میگه چیکار کنی

برو دکتر بهت امپول میده با شیاف اگرم شیاف داری برو بزار استراحت کن کار انجام نده چقدر ریلکسی برو دکتر خطرناکه من لکه بینی داشتم دختر بهم استراحت مطلق داد ده تا امپول داد هرروز یکی شیاف داد

برووو دکتر اصلا عادی نگیرین لکه رو شیاف میزاری استراحت میکنی خوب میشه

برودکتر استرس نداشته باش

منم دارم ده روز پیش سونو بودم دوباره نوشته

اینجوریه ولی درد ندارم

تصویر

شیاف بزار استراحت کن

سوال های مرتبط

مامان فندق👧🧚‍♀️ مامان فندق👧🧚‍♀️ ۵ ماهگی
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری