💢💢💢بچه ها لکه بینی دارم !!!خیلی پریشونم کرده😓

۱۱ پاسخ

من قبل از سونو قلب شیاف میزدم
با اینکه لکه بینی نداشتم

ممکنه هماتوم باشه منم داشتم فردا حتما برو سونو

استرس هم واست سمه

فقط شیاف و استراحت داشته باش

ببخشید خون نیست
قهوه ای روشنه

برا تشکیل قلب هم رفتی عزیزم؟

اگ قلب تشکیل شده میتونی شیاف بزاری

شیاف بزار

نه عزیزم چرا نشه کی گفته من لکه بینی داشتم از شیش هفته مصرف میکردم خوب شدم

منم از ۶ هفته داشتم تا حالا اما قطع و وصل میشه شیاف میزنم .این هفته قراره برم سونو

شیاف بزن استراحت کن ممکنه هماتوم داشته باشی

سوال های مرتبط

مامان محمد مامان محمد هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان بلوبری🫐 مامان بلوبری🫐 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مهوا🌕💗🎀 مامان مهوا🌕💗🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری