من قبل از سونو قلب شیاف میزدم
با اینکه لکه بینی نداشتم
ممکنه هماتوم باشه منم داشتم فردا حتما برو سونو
استرس هم واست سمه
فقط شیاف و استراحت داشته باش
ببخشید خون نیست
قهوه ای روشنه
برا تشکیل قلب هم رفتی عزیزم؟
اگ قلب تشکیل شده میتونی شیاف بزاری
شیاف بزار
نه عزیزم چرا نشه کی گفته من لکه بینی داشتم از شیش هفته مصرف میکردم خوب شدم
منم از ۶ هفته داشتم تا حالا اما قطع و وصل میشه شیاف میزنم .این هفته قراره برم سونو
شیاف بزن استراحت کن ممکنه هماتوم داشته باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.