سلام خانما۷هفته باردارم لکه بینی دارم چیکاکنم

۷ پاسخ

چشم عزیزم

شیاف پروژسترون بزار

حتما برو دکتر

از کی‌شروع شده لکه بینیت؟

حتما دکتر برو

شیاف بزار صبح برو دکتر منم امروز افتادم ب لکه بینی شیاف گذاشتمو صبح میرم سونو

هیچی عزیزم
فقط یکم بیشتر مراقب خودت باش
رابطه رو هم کم کن
اگه زیاد شد شیاف پروژسترون ۴۰۰ مصرف کن

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیان مامان نیان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دو قلو ها مامان دو قلو ها هفته سی‌وسوم بارداری
مامان فراز تاینا مامان فراز تاینا هفته سی‌وششم بارداری
مامان وسر مامان وسر هفته سی‌ویکم بارداری