دوماه باردارم ودوروزه خیلی کم لکه بینی قهوه ای دارم

۳ پاسخ

منم داشتم دکتر شیاف داد دوروزه خوب شدم ولی اگه کمه نگران نباش طبیعیه

منم میشدم دکترم شیاف داد مشکل حل شد در ضمن می‌گفت عادی هست بازم برو دکتر تا بررسی کنه مشکل دیگه نباشه

شیافت بزن هر۲۴ یاعت

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نفسی مامان نفسی روزهای ابتدایی تولد