اره گرفتم
مامان اسرا و ارکان جواب بده؟ ممنون
نخ هنوز شوهرم بعد از ظهر میره بگیره
بستگی داره دهکتون چند باشه اگه یک تا سه باشین پانصد هزار تومن و اگه دهک چهار به بعد باشین 350هزارتومن
واسه دخترمن ریختن 1200
ندادن ب بچه من
الان موجودی گرفتم ریختن برامون
به نوزاد هم میدن عزیزم؟پسرم ۱۱ روزشه
چطوری بفهمم شامل ما شده یانه
نفری ۱ ودویست
به بچه های زیر ۵ سال جدا از کالابرگ سبد کالا میدن؟؟
میگن فقط تا امروزه آره؟
من دیشب زدم شارژ شده ولی هنوز نگرفتم
چجوری هست من نمیدونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.