فک کنم بچم سرما خوزذه باید چیکار کنم زنگ زدم دکتر نبود

۱ پاسخ

سلام مامان. اگه شیر خودتو میدی
بهترین داروی سرماخوردگی واسه کوچولوت شیر مادره بهش تا میشه شیر بده

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری