۶ پاسخ

علائمش چیه از کجا متوجه شدی

دوماهگی فقط بخور گرم دارو اصلا ندیی

خیلی استرس دارم توروخدا اگه کسی تجربه ای داره کمکم کنه

قطره استامینوفن ندم؟

اگه خیلی اذیته ببر دکتر ک اونم بهش استامینفن میده اما اگه خیلی حاد نیست استراحت کنه و شیر بخوره خوب میشه یکی دو روزه

هیچی فقط شیر خودت بده
اگ دیدی عفونت کرده ببرش دکتر

سوال های مرتبط

مامان جانا🦋 مامان جانا🦋 ۱۳ ماهگی
مامان نویان مامان نویان ۵ ماهگی
مامان دخترم و داداشش مامان دخترم و داداشش ۷ ماهگی