۵ پاسخ

دختر من که نمیزاره من از کنارش تکون بخورم تا از کنارش بلندشم بخوام برم تو اتاق یا سرویس اینقدر جیغ میزنه گریه میکنه خودشو هلاک میکنه 🤦‍♀️😭
یا یک چیزی رو بخواد بهش ندیم
منم دارم روانی میشم هر ساعت دلم میخواد گریه کنم ولی خوب با گریه کردن هم چیزی عوض نمیشه عزیزم بیشتر استرس میگیریم و عصبی میشیم که نه برای خودمون نه بچمون خوبه
باید صبور باشیم انشاالله این روزا هم به سلامتی میگذره

همین الان اونقدر از دستش گریه گردم که چشم درد و سزدزد گرفتم شوهرم دید حالم خیلی بده برداشتش برده اتاقش داره باهاش بازی میکنه

عزیزم بچه منم ریسه میره دلیلش کم خونیش بود

شاید کم خونی داشته باشه، ازمایش بدین واسش

آخ اخ نگو منم حاضرم بمیرم دیک

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱۷ ماهگی
بحدی دخترمو زدم
چون سر هیچ پوچ سر چیرایه الکی سر هرچیزی گریه میکنه و گریه ای که انگار زلزله ۸ ریشتری اومده این صداشو چنان میبره بالا و فشار میاره به حنجره ش و تا یه ساعت کشدار وطولانیه خسته هم نمیشه
اخه مگه من چقد اعصاب دارم روح روانمو بهم ریخته دیگه هرچی بهش میگم بس کن دیگه سرم درد میکنه فایده نداره
اون کوچیکه هم باهاش شروع کرد به گریه دوتاشون تا نیم ساعت پشت در اتاق چنان گریه میکردن میزدن به در هرچی تحمل کردم کفتم بزار خودشون اروم میشن فایده نداشت در باز کردم رفتم از موهاش گرفتم بلندش کردم بس زدمش کوچیکه با گریه خوابش برد
الان دوتاشون تمرگیدن خونه اروم شده
دوس دارم تا یه هفته بخوابن که دیگه صدایی نشنونم
خودم مریضم عصبیم افسردگی دارم از نظر روحی روانی بهم ریخته بی حال حوصله
کاشکی می رفتم دکار یه قرصی بهم می داد دیگه نه خودمو نه اینارو اینطور اذیت نمی کردم

ولی بخدای محمد قسم پسرم از صبح که بلند میشه تا بخواد بخوابه یه بند فقط نق میزته گریه میکنه و به من چسپیده و دنبال من گریه میکنه اصلا یه تانیه احساس راحتی وازادی نمیکنم نمی تونم تفس بکشم دراز بکشم اگه نشستم میاد روم و گریه میکنه اگه بلند شم باز گریه اگه کار کنم باز بهم می ریزه وگریه میکنه اخه چرا نمیره یه وری من نیم ساعت نبینمش