چون خودت اروم نیستی بچه هات اروم نیستن
برو دنبالش دیگه خودتو درمان کنه
شده گوشیتو بفروش پول روانپزشک بده
که هم روان خودت درارامش باش هم اون طفل معصوم ها
بنظرم اول رو خودت کار کن درمان شو، بچه جون داره ک با افتخار میگی از موهاش گرفتم و زدمش؟؟
بابا توروخداااا بچه رو کتک نزنید
میدونی چه بلایی داری سرش میاری؟
خودت داری باعث میشی دوروز دیگه بچت تو بزرگسالی مثل خودت عصبی بشه
برو خودتو درمان کن
چی واجب تر از این؟
توروخدا انقدر تروما های وحشتناک درست نکنید
من خودم تو بچگی بیش از حدددددد شیطنت داشتم
مامانم سنش کم بود تو ۱۷ سالگی مادر شده بود
نمیدونست باید چطوری با لجبازی هام مقابله کنه گااااهی اوقات کتک میزد
هم اون بچه بود هم من
من تو یه سنی نه ذره ای اعتماد به نفس داشتم نه مامانمو دوست داشتم
تا اینکه مامانم روششو تغیر داد
بابا
اون بچه منبع امنیتش تویی
چرا کاری میکنی این امنیت از بین بره؟
توروخدا کتک نزن
تنبیه لفظی و بدنی بدترین چیزه
نه تحقیر کن
نه کتک بزن
بچه با محبت و زبون رام میشه
اینطور وقتا گریه میکنن حواسشون پرت کن
مخصوصا دخترت که ۵ سالشه انواع بازی ها میتونی باهاش بکنی
نکن اینکارو
الهی دستت بشکنه ک بچه رو نزنی 😤 اگه مریضی برو درمان کن چرا بچه دار میشی ک بخای اون طفلای معصومو بزنی ای خدا دلم گرفت براشون چجوررررر دلت میاد اخه برو دکتر قرص بخور
بخاطر حال خودته ک بچه هات اینجوری میکنن بچه ها بازتاب رفتار خودمونن احتمالا خیلی جیغو داد میکنی تو خونه اونام براشون عادی شده همچین چیزی بهتره هرچه زودتر بری دکتر تا بدتر نشده همه چی
خواهشا بچه ها تو بده ب ی خانواده دیگ مثلا مادرت یا مادرشوهر و برو دنبال درمان خودت
دیونه ای؟
چطوری میتونی اصن ب این موضوع فک کنی
وقتی ظزفیتش و نداری براچی زرت و زرت بچه میاری
غلط میکنی دس رو بچه بلند میکنی
اون بچه چ گناهی کرده ک تو بخاطر اینک ی شب لنگاتو دادی بالا الان دس روش بلند میکنی
ریدم تو این دنیا ک همچین ادمایی توش وجود دارن
حالا همتون گارد نگیرین...اونم آدمه ..احساس داره... ربات که نیست.همتون مادرین...شرایط خودتون ...بچهاتون بهتر میدونین...همه قرار نیست شبیه هم باشن...یکی میبینی. مشکل روح روان داره.اما پولشو نداره ک درمان شه...مادر بودن...سختیهای خودشو داره...ازطرفی هم حمایت از طرف همسر ..ازطرف خانواده ها خیلی مهمه...بعضی وقتا کنترل ازدست آدم خارج میشه......آدمیزاد جایز الخطاست....شمایی که میای حرف نامربوط..نفرین...چندتا دیگه روش میزاری....هیچکس به اندازهی ماااادر نمیتونه نگران بچش باشه ...حتی پدررر😒😒😒
عزیزم باچیزی که خوندم واقعا قلبم درد گرفت.منم دوتا بچه دارم.دوتاشونم لجبازو نق نقو هستن.خودمم سرکار میرم.فشرده میرم که به بچه هام برسم.پرستارم کارمم سنگینه ولی هیچ وقت اینکارو نمیکنم.بازی کن باهاشون.اونا بچن گناه دارن.سرگرمشون کن.اونارو هم عصبی میکنی
حتما برو پیش روانپزشک قرص بگیر بخور که آروم بشی
خودش اعصاب خورده پشیمون بعضیا چقدر بیشورن چرت و پرت میگن بهش
عزیزم درکت میکنم هر کی جای تو بود همین کارو میکرد اینارو نبین فاز روشنفکری برداشتن
تو خیلی انسان ارزشمندی هستی چون اومدی اینجا اینارو بخاطر عذاب وجدان نوشتی
نگران نباش اول به خودت برس مطمئن باش بچه هات زود این قضیه یادشون میره فقط سعی کن تکرار نکنی
جفت دخترام همینجورن
منم کلافه میشم کاملا دست تنهام
یوقتایی رفتارام تنده باهاشون اما اینجور زدن گناهع، خدا قهرش میگیره
نباید موی بچه رو بکشی
به نظرم شده از همین امروز برو زیر نظر دکتر پول نداری گوشیتو بفروش پول چند جلسه تو بده بچه هات مهم ترن یا اینکه گوشی دستت.باشه وچت کنی حیف بچه هات نیست اونا چه گناهی کردن شما که عصبی ببخشیدا بی خود کردی دومی رو اوردی در اینده میفهمی چه کردی با اعتماد به نفسشون که دیگه فایده ای نداره عذاب وجدان میکشتت
دخترخواهرم ۵ سالشه خیلی لجباز و میخاد همه چیرو با جیغ و داد بگیره و خیلی اخلاقای بد داره.خواهرم بردش پیش مشاوره کودک گفته ب خواهرم شما خودت مشکل داری اول خودت باید بری مشاوره درمان بشی بعد ب فکر درمانش بچت باش
اصلا خوندم تمام بدنم مور مور شد چطوری دلت میاد🤦♀️خودتو حتما درمان کن گناه اون طفل معصوما چیه که شما مادرشونی
من دلم ریخت..نمیتونم اینجور تایپکارو بخونم ..تروخدا نزنید..😭اون بچه چه گناهی کرده..جون بچه ها پیشت در امان نیست پاشو برو روانپزشک
بهت حق میدم
واقعا سخته
میدونم که خودت بیشتر در عذابی
برو دکتر بذار بهت کمک کنه
برو دکتر تا این طفل معصوما رو مریض نکردی، تو رو خدا برو دکتر طفلیا چه گناهی کردم، اگه درکو شعور بچه کامل بود که دیگه بچه نبود...
منم فاصله سنی بچهام ۴ سالو نیمه دعوا داره دختره پسر بزرگمو میزنه ولی بچن دیگه ما بی اعصابیم خواهر حق داری خسته بشی ولی چاره ایی نیست ما خودمون اونارو به این دنیا اوردیم پس وظیفمونه ازشون به خوبی نگهداری کنیم بعضی وقتا وقتی عصبی میشم خودمو میزنم نمیشه بچه رو بزنی آخه زدن فایده مداره خدا بهت صبر و آرامش بده
این خانم افسردگی شدید داره....حمایت ازطریق همسر...وخانواده.. میخاد...حالابلز بیا نمک بریز روزخم....
این مشکلی ک گفتی خیلی ریشه ایه
مخصوصا اینک گفتی دخترت بعد تولد پسرت بدتر شده خب سن حساسی بوده توجه بهش کم ک شده هیچ کتکم خورده دیگه فقط خودشو با جیغ و گریه خالی میکنه
مامانم بچه بودم همینطور عصبی بود سر هرچیزی منو خواهرمو میزد با اینک شیطون نبودیم اصلا رفت دکتر داروی اعصاب بهش داد چندساله استفاده میکنه از وقتی آروم شد ماهم آرامش گرفتیم ولی بخاطر رفتاری ک تو بچگی باهامون داشت الان من و خواهرم تاحدودی عصبی هستیم و زودرنج
اینکارو نکن با اون دختر زودتر برو دکتر
جلسات درمان خیلی هزینه دارن
ولی اگه بچه مون مریض شه کنار ما تا اخر عمر باید هزینه کنیم
از دوبار در ماه شروع کن
اگه خواستی من شماره یه نفرو میدم بهت که خودم رفتم پیشش
یکم زیادی رکه ولی جواب میگیری
خیلییی برای من موثر بود
منم دعوا کردم چندباری دخترمو دیگه رفتم مشاوره
بچه م داشت نابود میشد کنارم
عزیزم همه ماها عصبانی میشم از بچهامون ولی در این حد ک شما میگی کتک نمیزنیم😕از موهاش کشیدی بچه رو؟خب گناه داره
اگه توانشو نداشتی چرا دوتا بچه اوردی؟؟
حتتتتما خودتو درمان کن .
عزیزم حتما برو دکتر.هم خودت داغون میشی هو اون دوتا .هم تو حق داری هم اونا بچه هستن نمیفهمن که.خودت آروم بشی .روحیه ات خوب بشه اونا هم خوبه میشن
عزیزم وضعیت هممون همینه بچه از صب نق میزنه تا موقع خواب شب بهتر دکتر بری قرص اعصاب بگیری اینطوری هم خودت آرامش میگیری هم میبینی که بچها آرومتر میشن هرچی باهاشون لج کنی اونا نمیفهمن بدتر لج میکنن و گریه حتما دکتر برو سخته ولی گناه دارن کتک چه میفهمن چیه
حال روحی مادر خیلی رو بچه تاثیر داره بچه عصبانیتت و ناراحتیت و استرست و میفهمه منم اینجوری بودم بچم و نمیزدم اصلا نباید بچه رو بزنی فقط سرش یه داد میزدم که اونم پشیمون میشدم بعد کم کم رو خودم کار کردم بع اعصابم مسلط شدم به خاطر بچم و اعصابش چون عصبی شده بود الانم رو خودت کنترل داشته باش خواهشا ما مادریم باید به خاطر بچه هامون خودمون و درست کنیم نه کتک بزنیم با بچه درست حرف بزنی یا بی محلی کنی بهتره تا کتکش بزنی باعث میشه لج بکنه
خدا به کیا بچه میده 🥲
نباید بچه رو با مو بلند میکردی گناه داشت...خدا قهرش میگیره
رو خودت کار کن درست بشی
بچه هاتم حوصلشو سر میره
خوراکی میخوان
بهشون برس
با کتک فقط بدترش میکنی
ترسش از کتک از بین میره و در آینده خیلی بدتر میشه
وقتی جیغ میزنه بغلش کن و سرگرمش کن .
تو کوچه هم به هیچ وجه نذار بره
دختر کوچه نشین بشه دیگه قابل کنترل نیست
خودت بایذ به ارامش برسی با روانشناس یا روانپزشک صحبت کن
درد ودل کن
اون قضاوتت نمیکنه
حرفاش ارامش بهت میذه
خودت ب خودت کمک کن
منم خیلی عصبی میشدم بچمو داد میزدم سرش
تا وقتی من اروم نبودم بچم خیلی بد بود خیلییی بد
الان ک سرش داد نمیزنم بچمم اروم شده
😑دختر منم دهنم سریس کرده ولی دلم نمیاد بزنمش 😐میخاابه دلم میره براش نزن گناه داره
حق داری بخدا مگه اعصابا چقد میکشه یکیم مدام تو سرت نق بزنه منم یوقتا کم میارم دعواش میکنم متوجه ک نمیشه
درکت میکنم عزیز دلم ،منم بچه هام،کلافم میکنن...ولی واقعیت اینه که کتک هیچ تاثیری نداره،،،فقط اولش میترسن و بعدا لجباز و پرخاشگر میشن
دخترمنم همینه خیلی اذیت میکنه.اما چ میشه کرد.دعوا زیاد میکنم اما نزدمش تاحالا دلم نمیاد.....
واقعا آدم خسته میشه یه جای کم میاره دیگه
عزیزم کسی نیست بچه ها رو بسپاری بهش یه کم استراحت کنی؟
چند سالشه دخترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.