سلام شربت پلارژین بگیرم برای سرماخوردگی پسرم خوبه

۲ پاسخ

من بردم دکتر همینو داد

بهتره ببری دکتر

سوال های مرتبط

مامان دخملی😻🙈 مامان دخملی😻🙈 ۱ سالگی
مامان 🍋لیمو کوچولو🍋 مامان 🍋لیمو کوچولو🍋 ۱۷ ماهگی