قطره آ د و چ وقته روز بدیم بهتره؟؟

۶ پاسخ

صبح ها بهتره

😁جواب رو نمیدونم

ولی میتونم سوال بپرسم 🙂 کدوم بیمارستان زایمان کردین ؟راضی بودین

اندازه ی قطره چکان معادل ۲۵قطره میشه
صبح ها بایدبدی چون شب بدی بچه پیش فعال میشه

۹ ونیم /۱۰ صبح میدم

من بعد اولین شیری که صبحا میخوره میدم

بهتره که صبح ها بدی

سوال های مرتبط

مامان آوا مامان آوا ۱۱ ماهگی
مامان رایان👶💙 مامان رایان👶💙 ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد
مامان اقاآرسام❤ مامان اقاآرسام❤ ۱۲ ماهگی