پسر من بدو تولد ۲۷۰۰ بود چهار ماهگی ۶۲۰۰ دکتر بردمش گفت خوبه
ن خواهر خوبه بچه منم موقع دنیا اومدن با اینکه تو ماه دهم رفتم و سزارین اورژانسی شدم ۲۶۰۰ بود وزنش الان ۶۲۰۰ هست پرسیدم گفت خوبه چون موقع ب دنیا اومدن ۱ کیلو کم داشت حالا داره جبران میکنه و خیلی عادی هست
وزن تولدش چند بوده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.