وزن ۶۲۰۰ برا ابتدای چهارماهگی کمه؟

۳ پاسخ

پسر من بدو تولد ۲۷۰۰ بود چهار ماهگی ۶۲۰۰ دکتر بردمش گفت خوبه

ن خواهر خوبه بچه منم موقع دنیا اومدن با اینکه تو ماه دهم رفتم و سزارین اورژانسی شدم ۲۶۰۰ بود وزنش الان ۶۲۰۰ هست پرسیدم گفت خوبه چون موقع ب دنیا اومدن ۱ کیلو کم داشت حالا داره جبران میکنه و خیلی عادی هست

وزن تولدش چند بوده؟

سوال های مرتبط

مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی‌نی مامان نی‌نی ۸ ماهگی