ب وزن تولد بستگی داره و نمودار رشد خود بچه
۴ماه باید دوبرابروزن تولد بشه
من پنج روز دیگ چهار ماهش میشه دیشب کشیدمش ۸۱۰۰بود
با وزن تولدش یه کوچولو کمه
خوبه وزنش مراقب سنجاق رولباسش باش عزیزم بهتره درش بیاری یموقع خدایی نکرده باز نشه بره جاییش
نه خوبه ماشاالله موهاش اصلا کوتاه نکردی؟
باید براساس وزن تولدش بسنجی
نه فک کنم طبیعیه
وزن تولد چقدر بود ؟
چهار ماهشو پر کرد رفت ۵ ماهگی؟!
نه خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.