سلام خانمها بچه ها از کی دد میگن

۱ پاسخ

من پسرم تو7ماه رفت گفت دد الانم ننه یانه نه میگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان 💚ال آی💚 مامان 💚ال آی💚 ۱۱ ماهگی
مامان فاطمه&امیررضا مامان فاطمه&امیررضا ۱ سالگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان نیلا🧸 مامان نیلا🧸 ۷ ماهگی