از کی با با ماما میگن بچه ها؟

۳ پاسخ

۷ ماهگی به بعد

دختر من الان آواهایی مثل واوا ،بوبو،ابو میگه ولی اینکه واضح بگه نه هنوز

من بچه از سه. ماه میگفت الان واضح خوبع میگه

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان حسن مامان حسن ۱۷ ماهگی
مامان فندق

 💕 مامان فندق 💕 ۱۲ ماهگی
مامان سیروان مامان سیروان ۱ سالگی
مامان دریا و دوقلوها مامان دریا و دوقلوها هفته یازدهم بارداری