خانما لچه ها از کی میگن بابا ماما.
رفلاکس کولیک

۲ پاسخ

دختر من از اول شش ماهگی میگه ماما بابا بب مم عم ولی با خودش تکرار می‌کنه و آوا سازی ولی ماما رو به خودم میگه هر بچه ای یک مدله پسرم خیلی دیرتر به حرف اومد

الان بقیه فک میکنن ترکا به بچه میگن لچه 😄
پسر من ده روزی هست میگه ❤️

سوال های مرتبط

مامان حسن مامان حسن ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱ سالگی
مامان رستا🌸💞 مامان رستا🌸💞 ۱ سالگی