۱۴ پاسخ

هیشکی

هیچکی
اینجوری تازه راحت ترم خودم برنامه میریزم هر وقت خواستم انجام میدم حتی با وجود خستگی از هیچکسم توقعی ندارم

هیچکسی رو ندارم درب و داغونم هم خودم هم خونه زندگیم

دخترم

هیچکسسسس

دخترای گلم

هیچ کس خودم تنهایی کارامو میکنم البته یه دختر نه ساله دارم خیلی کمک دستمه

اجنه عزیز

شوهرم
مامان و ابجیامم‌هستن

هیچکی

والا به یکی میگی بیاد یه ساعت بچه رو نگه داره بعدش باید تا شب بهش خدمات بدی بدتر خسته میشی کسی نیاد من راحتترم

مامانم بعضی وقتا ب زور کمکم میده ولی نمیزارم
همیشه ام خونه ام بهم ریخته اس

خودم اکثرا گاهی ک خیلی کار دارم میگم مامانم بیاد بچم رو بگیره تا کارامو کنم

هیچ کس

سوال های مرتبط