۲ پاسخ

من یه هفتس میدم
عدس رو خیس کن پوستشو بگیر
دال عدس هم خوشمزه میکنه غذاشونو اما کم بریز

7 ماهگی. دال عدس هم خوبه بده بهش

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان 💗🦋elina🦋💗 مامان 💗🦋elina🦋💗 ۱ سالگی