سلام
فرنی با چه شیری درست می کنید؟؟

۳ پاسخ

من با شیر ماجان درست میکردم براش
شیر پر چرب

من با آب میپزم سفت ک شد یه پیمانه شیر خشکشو میزنم هم میزنم شل تر میشه

من آرد برنج رو با آب میپزم آخرش چون غلیظ میشه شیر خشک بهش اضافه میکنم

سوال های مرتبط

مامان مهیار 👶🏻 مامان مهیار 👶🏻 ۱۰ ماهگی
مامان گنجشک مامان گنجشک ۷ ماهگی
مامان قند عسل🍯 مامان قند عسل🍯 ۱۵ ماهگی