۷ پاسخ

فیکوس الاستیکا ابلقه مال من خشکید

فیکوس (فکر کنم ابلق) عزیزم . قلمه زدنش خیلی سخته . و زمان بر . و نیاز به مواد ریشه زا هم داره . هم با برگ میشه هم ساقه .

فیکوس ارتشی
با قلمه تکثیر میشه

فیکوس هست
تکثیرش مگه اینکه تنه رو بزنی بزاری تو خاک
حیفه آخه مثل بقیه گلا نیست ک بشه ازش قلمه گرفت

خیلی ازش خوشم میاد ولی درخت میشه بد شکل میشه

سرش و قیچی کنی دوباره جوونه میزنه اما حساسه من داشتم همه برگهاش یکی یکی ریخت

فیکوس هست
ولی نمیدونم تکثیرش چطوری

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🫀🌱 مامان معجزه خدا🫀🌱 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان نون خامه ای☺️ مامان نون خامه ای☺️ هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 👶🏻💙 مامان 👶🏻💙 هفته بیست‌ودوم بارداری