کی هفته دوازده هست علائم چ دارید

۵ پاسخ

من سردرد شدید ،حالت تهوع شدید ، بی اشتهایی شدید 😭😭

من فقط ضعف شدید معده دارم.نیم ساعت ب تیم ساعت باید بخورم.اگه نه حالم بد میشه😑

تهوع استفراغ از غذا حالم بد میشه

الان شما ۱۲ تموم کردی؟

سلام من همش حالت تهوع و نفسم کم میارم .از غذا ها هم بیزارم مخصوصا فست فودی و سرخ کردنی

سوال های مرتبط

مامان الو مامان الو ۸ ماهگی
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیستم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان انوشا مامان انوشا روزهای ابتدایی تولد
مامان حیاتم مامان حیاتم ۹ ماهگی
مامان فندوق مامان مامان فندوق مامان هفته بیست‌ودوم بارداری