کی دوازده هفته و پنج روز رفت دکتر احتمال داد

۶ پاسخ

من ۱۳هفته ۲روز رفتم نگفت 😕

من دوازده هفته و سه روز رفتم هفتاد درصد گفت دختره

من سر دوتا بچهام تو۱۳هفته و۳روز رفتم قطعی بود جنسیتاشون

من ۱۲ هفته و ۶ روز رفتم ان تی دکتر گفت تاریخ تو سونو ۱۳ هفته و دو روز هست و جنسیت پسر هست که درست بود

من
گفت پسره
انومالی هم پسر بود

من به حساب پریود ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم
ولی تو انتی گفت ۱۲هفته و ۶ روزی
جنسیت هم قطعی گفت

سوال های مرتبط

مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد
مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی