من ۱۳هفته ۲روز رفتم نگفت 😕
من دوازده هفته و سه روز رفتم هفتاد درصد گفت دختره
من سر دوتا بچهام تو۱۳هفته و۳روز رفتم قطعی بود جنسیتاشون
من ۱۲ هفته و ۶ روز رفتم ان تی دکتر گفت تاریخ تو سونو ۱۳ هفته و دو روز هست و جنسیت پسر هست که درست بود
من
گفت پسره
انومالی هم پسر بود
من به حساب پریود ۱۲ هفته و ۲ روز رفتم
ولی تو انتی گفت ۱۲هفته و ۶ روزی
جنسیت هم قطعی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.