۷ پاسخ

دست میزنم بهش یا میخابم روش اره

من همچنان دارم انگار نوکشو برداشتی توش شیشه خورده ریختی دوباره گزاشتی سرجاش😁

من تا الان درد دارم

من تاهفته۱۳ درد داشتم الان چن روزه ک دوباره شروع شده😭

اوایل من اینجوری بودم حتی دست هم میخورد اونقدر درد میکرد ک نگو ولی الان حساس شده قابل تحمل تره طبیعیه عزیزم نگران نباش

خیلی کمتر شده تقریبا میشه گفت درد نداره.
ولی اویل انقدر درد داشت نمیتونستم سوتین بپوشم یا نمیتونستم رو شکم بخوابم از درد دستم میخورد به سینه م نفسم میرفت.

من هنوزم دارم با شدت

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری