خانم هایی که در هفته ۷ الی ۹ هستید شما هنوز درد سینه دارید ...من رفع شده نگرانم

۸ پاسخ

منم هم خارش دارم هم درد

نگران نباش طبیعی

من از 6هفته تموم شد دردش

من شدید نوک سینه هام می‌سوخت و درد میکرد

یعنی الان هیچ درد و سفتی نداری ؟

همیشه نیست مثل اون اولاش

بعضی وقتا میگیره

سلام من اصلا نداشتم و ندارم درد سینه

سوال های مرتبط

مامان کُنجِد
🥺🍼 مامان کُنجِد 🥺🍼 هفته چهاردهم بارداری