۳ پاسخ

سلام عزیزم من تحت نظر آشتیانی ام نوبت باید تماسبگیری خیلی دیر جواب میدن بسختی اگرم نتونستی باتماس حضوری برو نوبت بگیر

برو سایت دکترتو اکثر دکترا نوبتشون اینترنتی شده

من دکترم الهه اردوخانی هستش خیلی خوبه ،دکتر دخترم ساره پوررستمی بود عالی بود و حرفه ای ،ولی به خاطر بیمه می ک اردوخانی چون چندتا مرکز برای ویزیت می‌ره ولی تصمیم دارم بیمه م درست شد برم پیش پوررستمی

سوال های مرتبط