۳ پاسخ

حس بدیه میدونم ولی صبور باش هنوز خیلی جونی. من ۳۵ سالم و بدون بچه و یه عالمه مشکل پزشکی

ممنونم

اشکال ندارع عزیزم انشالله ماهه بعد انقدر روزا زود میگذره که تاچشم رو هم میذاری ماهه بعد میاد

سوال های مرتبط

الهه الهه قصد بارداری
مامان آقا یونا مامان آقا یونا ۴ ماهگی