۹ پاسخ

بله....به من گفت 10تومن ناقابل

آره الان بعضی دکترامیگن طبیعی سزارین نداره میگیرن

اره عزیزم الان اکثر دکترا طبیعی رو هم میگیرن

پاره بشیم رو میزی هم بگیرن

بستگی به انصاف دکترت داره

بعضیا میگیرن

نه یه دستمزد جزیی ولی، سزارین بیشتر

بعضي دكترا اره

نه....

سوال های مرتبط