سلام خانوما میشه بگید سونو من چجوریه ؟

تصویر
۶ پاسخ

چطور ۳۲ هفته هستی و تاریخ زایمانت را زده ۱ اردیبهشت ؟؟؟ منو زده ۲۳ اردیبهشت ...یکم زود نیست واسه زایمان؟ .تعجب کردم ..

منم ۳۲هفتم تاریخ زایمانم زده۶خرداد چطو براشما زده ۱اردیبهشت😐

فکر کنم وزن نی‌نیت کمه. زده صدک ۹، ولی قد نی‌نی ات خوبه. کیسه آبتم یکم پر آبه
قند داری؟
برای وزن بچه چیا میخوری؟

طول سرویکست ۱۷ دکتر جیزی نگفت؟

طول سرویکستون یکم کوتاهه

همه چی اوکیه

سوال های مرتبط

مامان ماهور مامان ماهور روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان مهدی کوشولو مامان مهدی کوشولو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد