انقباض چجوریه میشه بگید

۳ پاسخ

انقباض یه حالتیه شکمت منقبض میشه یه فشاری مثل فشار دستشویی میگیری به مقعد و واژن فشار میاد فاصله منظم داره دردش اول مثل پریودیه کم کم زیاد میشه

مثل درد پریودی شدیده عزیزم یه دردی از کمرت بزنه به شکم و از شکم بزنه به کمر

مث درد پریودی میگیره کل شکمت برای بعضیاهم به کمرشون میزنه
منبعشم زیر دله
هی میگیره ول میکنه میگیره ول میکنه تا این فاصلهه کم شه بگیره دیگه ول نکنه
ولی توی هفته شما رایجه یه قسمت از شکم بگیره ول کنه مثلا استراحت کنی یا جاتو عوض کنی این بچه هست

سوال های مرتبط

مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان هامون مامان هامون ۸ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی