سلام‌مامانا میشه بگید انقباض چجوریه؟

۸ پاسخ

انقباض مثل همون تکون خوردن های بچه است،که خودش رو سفت میکنه و ول میکنه،اگه بطور منظم باشه و کم کم زمانش نزدیک تر باشه،یعنی درد زایمان.
مثلا اول هر یکساعت یکبار،بعد نیم ساعت و بعد کمتر و کمتر.
در این شرایط باید زود با دکتر هماهنگ کنی

انقباض دقیقامثل وقتی که مدفوع شدید داری میگیره وول میکنه اونجوریه دردزایمان هم اونجوری میشه ولی شدیدترش

ممنون از همه❤️

انقباض بچه خودشو مثل سنگ سفت می‌کنه و همراه درد هست دردی مثل قلنچ و دل درد پریودی و اینک یهو حس می‌کنی حالت خیلی بده نفس تنگی داری یا داری خفه میشی
اگه همراه با درد و این علائم نیست عادیع و مشکلی نیست

من اینجوری شنیدم و اسکرین گرفتم

تصویر

یه دفعه احساس میکنی کل شکم سفت میشه مثل سنگ و بعد ول میکنه حالا ممکنه با درد باشه ممکن هم هست بدون درد باشه اگه یه قسمتی فقط سفت میشه معمولا بچه س انقباض نیست

منظم سفت عین سنگ بعد شل میشه درد ناک کمر درد داره
نفس میگیره

منم نمیدونم الآن شکمم سفت میشه نمدونم انقباض یا نه

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان mahi مامان mahi هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری