خانمایی که انقباض دارن چجوریه انقباض

۵ پاسخ

منم نمیدونستم امروز رفتمnstگفتن انقباض داری بعدش گف اگه دل دردت از اسهال نباشه باید بستری بشی سرم و دارو دادن بببینم چی میسه قط نشد بازم مبرم

دلت کش میاد نمیتونی نفس بکشی و عین توپ سفت میشه و‌بعد ول میکنه این انقباضه اگه زیاده به دکترت بگو دارو میده کم میشه

عزیزم من ک ی دردی میپیچید تو شکمم میگرفت ول میکرد برای چندثانیه بود

خواهری شکمت شل و سمت میشه انقدی سفت میشه ک انگار دلت داره کش میاد

انقباض شل و سفت شدن عضلات هست
رحمت اگه شل وسفت میشه ینی انقباضه یهو دلت میگیره ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙👑 مامان آیهان🌙👑 ۵ ماهگی
مامان راحیل ❤️ 🪿 مامان راحیل ❤️ 🪿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۱۳ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی
مامان نبات مامان نبات هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 مامان 𝓐𝓷𝓲𝓼𝓪 روزهای ابتدایی تولد
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی
مامان ارسلان 💫ارغوان مامان ارسلان 💫ارغوان ۱۱ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۱۰ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۷ ماهگی
مامان ماه قشنگم 🎀🌙 مامان ماه قشنگم 🎀🌙 ۵ ماهگی
مامان نویان 💙🩵💙 مامان نویان 💙🩵💙 ۴ ماهگی
مامان جوجه ها مامان جوجه ها ۵ ماهگی