میشه بگین انقباض چجوریه؟

۵ پاسخ

شکمت سفت میشه زیر دلت درد میگیره . ولی . چند دقیقه ای پشت سر هم تکرار میشه
من درد دارم در روز ولی نفخه . هم باد شکم خالی میشه دردم خوب میشه .

خانمایه سوال به هرکی میگم جوابمونمیده من زیرشکمم یه سری خط مثه جای کبودی دارم رنگش تومایه های بنفشه خیلی هم میخواره ولی وقتی میخوام بخارونمشون دردم میاد طبیعیه

گرفتن شکم و ول کردن .از زیرشکم میزنه ب کمر .شدید باشه خودت متوجه میشی

حس فشار ب اونجا و سفت شدن شکم با درد ک هی بگیره ول کنه

شکمت یهو سفت میشه تا بالای ناف اگ کاذب باشه درد نداره اگ واقعی باشه با کمردرد و تنگی نفس همراه

سوال های مرتبط

مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیهان🫀🧿 مامان نیهان🫀🧿 ۱۰ ماهگی
مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون روزهای ابتدایی تولد
مامان آریامهر🩵🩵 مامان آریامهر🩵🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان رادمهر 🐣🧿🫀 مامان رادمهر 🐣🧿🫀 ۹ ماهگی