انقباض چجوریه؟میشه بگید لطفا🥲🥲

۳ پاسخ

کمرت دردنامهفهوم میگیره ول میکنه

شکمت سفت میش و تیر میکش 🤦‍♀️و خیلی هم سخت ولی فک کنم انقباض تو هفته های بالا هی میگیره و ول می‌کنه حتما برو دکتر

زیر دلت سفت میشه جوری که نفست بند میاد

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وششم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مهدیار🍼👶🏻 مامان مهدیار🍼👶🏻 ۳ ماهگی
مامان اشوان مامان اشوان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان دخمل🩷 مامان دخمل🩷 ۳ ماهگی