مثل درد پریودی میگیرع ول میکنه .خطر ناک هم نیست تا ساعت ها
هنو برای شما زوده از 37هفته به بعد منتظر باش
شکمت سفت میشه بالاش دردت میگیره هر پنج دقیقه پشت هم اکه کلا ول کنه بچه یا سردشه یا بد نشستی ولی اگه پشت سر هم با زمان کم هی بگیره و ول کنه درده زاییدنه
رحمت سفت میشه
پایین شکمت مثل هندوونه محکم شه
دست بزنی مشخصه
حالت سنگینی زیر دلت
سوال منم هست واقعا چجوریه!؟🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.