انقباض چجوریه میشه توضیح بدین و چ زمانی خطرناکه ؟

۴ پاسخ

مثل درد پریودی میگیرع ول میکنه .خطر ناک هم نیست تا ساعت ها
هنو برای شما زوده از 37هفته به بعد منتظر باش

شکمت سفت میشه بالاش دردت میگیره هر پنج دقیقه پشت هم اکه کلا ول کنه بچه یا سردشه یا بد نشستی ولی اگه پشت سر هم با زمان کم هی بگیره و ول کنه درده زاییدنه

رحمت سفت میشه
پایین شکمت مثل هندوونه محکم شه
دست بزنی مشخصه
حالت سنگینی زیر دلت

سوال منم هست واقعا چجوریه!؟🫣

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 🩵 مامان فسقلی 🩵 ۱۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان صدراوصنم😍😍 مامان صدراوصنم😍😍 ۱۱ ماهگی
مامان نورا جون🥹💗 مامان نورا جون🥹💗 روزهای ابتدایی تولد
مامان اطلس مامان اطلس روزهای ابتدایی تولد