نظرتون دختره یا پسر؟

گفتم‌نگن بهم بنویسن برام🥹

تصویر
۵ پاسخ

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد😍❤nini_shenas
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas

انتی،فقط احتماله عزیزم ب من گفت پسره انومالی دختر شد بنظرم اصلاااا ب جنسیتی گ آنتی میگه اعتمادنکن ب کسی هم نگو تاانومالی ک مظمئن شی

اصلا مشخص نیست عکسش اصلا واضح نیست

پسره انگار بازم نمی‌دونم

مگه تو13 هفتگی مشخص میشه؟؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی 🍓 مامان توت فرنگی 🍓 ۶ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 ۵ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🎀 مامان توت فرنگی🍓🎀 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مانیار و تو دلیم مامان مانیار و تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان بچه👶🏻 مامان بچه👶🏻 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 مامان 𝒔𝒆𝒍𝒆𝒏𝒂𝒎 ۱ ماهگی
مامان زینب خانوم🎀🩷 مامان زینب خانوم🎀🩷 ۹ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نیک راد مامان نیک راد ۹ ماهگی