دوست دارید از تجربه زایمانم واستون بنویسم ؟

۱۰ پاسخ

بگو خواهرم. از بیمارستان هم بگو‌چجوری بود راضی بودی یا نه. همسرت گذاشتن بیاد تو ؟

اره بگوو

اره گلم

میگی بگم نمیگی که زیر لفظی میخای بگولطفا از استرس مردم ثواب داره 😍😍

اره حتما

بوگووو

من ک عاشق خوندن تجربم

آره گلی

اره عزیزم حتما بنویس من خیلی نگرانم برای دستگاه رفتن بچه؟میش بگی چندروز توان ای سیو بود؟

آره خیلی 😍

سوال های مرتبط

مامان ♥️𝑹𝒂𝒚𝒂𝒏♥️ مامان ♥️𝑹𝒂𝒚𝒂𝒏♥️ ۶ ماهگی
مامان فاطمه محیا مامان فاطمه محیا ۲ ماهگی
مامان آرکا 🐣 مامان آرکا 🐣 ۲ ماهگی
مامان مامان کوچلو🥺 مامان مامان کوچلو🥺 ۱۰ ماهگی