سلام دوستان تپش دارم بنظرتون تو هفته من طبیعیه

۲ پاسخ

چون به معده فشار زیاد میاد فشار میاره تپش قلب میگیره ادم

منکه از ۱۳ هفته تا الان دارم

سوال های مرتبط

مامان جانا خانوم مامان جانا خانوم ۱۲ ماهگی
مامان توتفرنگی🥹🍓 مامان توتفرنگی🥹🍓 ۱۳ ماهگی