علت برفک دهان چیه؟
ممکنه خودش خوب بشه؟

۱ پاسخ

پودر نیستاتین بخر هر۶ساعت ۱سیسی به زبانش یا کامش یا لپاش هرجای دهنش ک برفک داره بزن خوب میشه.به سینه خودتم بزن اگ شیرخودتو میدی

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان لیام مامان لیام هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان ایلیا🤱 مامان مامان ایلیا🤱 ۳ ماهگی
مامان آرسین و نورسا مامان آرسین و نورسا ۳ ماهگی
مامان ⚘️مهدیارکوچولو مامان ⚘️مهدیارکوچولو ۷ ماهگی
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۹ ماهگی