شیرخشک sma خوبه؟

۵ پاسخ

عالیه من میدم

من میدم کمکی راضیم

یا خدا چرا اینقدر گرونه

میتونی دولتی بگیری . فک نمیکنم بودجه اجازه بده البته بازم ب توان مالی خودت بستری داره تا۲ سال باید شیر بهش بدی بخای دونه ای ۲ ت بدی شیرخشک . ۱ قوطی ک نمیخوره ‌ وقتی کوچکه ۴ قوطی میخوره بزرگتر بشه . ب ۷ تا قوطی هم میرسه

من که میخوام همینو بخرم

سوال های مرتبط

مامان پناه خانوم👶🫀 مامان پناه خانوم👶🫀 ۱۴ ماهگی
مامان قلب مامان قلب ۱۰ ماهگی
مامان دخترکم مامان دخترکم ۸ ماهگی
مامان آلبالو🍒 مامان آلبالو🍒 ۱۲ ماهگی
مامان آرن مامان آرن ۸ ماهگی
مامان ال ای مامان ال ای ۱۵ ماهگی
مامان panah💗 مامان panah💗 ۱۴ ماهگی
مامان Nilla🎀🍭 مامان Nilla🎀🍭 ۱۴ ماهگی
مامان رونیکا مامان رونیکا ۱۳ ماهگی
مامان آقا آرتین👼🏻💙 مامان آقا آرتین👼🏻💙 ۱۰ ماهگی