عزیزان تا چند هفته میشه سرکلاژ کرد؟

۳ پاسخ

ایمن تر اینه که تا قبل 18 سرکلاژ کنن..چون خطر نشتی کیسه آب کمتره تو هفته های پایین..ولی اورژانسی من دیدم تو همین گهواره که 20هفته با بالاتر هم شرکلاژ شدن

تا20نهایتا

هرچه هفته پایین تر باشه کمتراز۱۹بهتره چون ریسک پارگی کیسه آب بیشترمیشه...و از لحاظ دیگه زودترباشه خطر کمتر برا جنین داره...من ۱۳هفته سرکلاژ کردم دکترم گفت سرویکست بازبوده و چون جنین وزنی نداشته مونده

سوال های مرتبط

مامان ماهی کوچولو  💕 مامان ماهی کوچولو 💕 ۲ ماهگی
مامان حسام و تودلی💙 مامان حسام و تودلی💙 ۲ ماهگی
مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دوقلوها🩷🩷 مامان دوقلوها🩷🩷 ۱ ماهگی