۶ پاسخ

بده بابا فقط تند اینا نباشه و لوبیا هم نفخش گرفته شده باشه

اره بده. عالیه

اره بده

آره بده نوش جونش

بده بهش

ادویه اگر داره ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان مامان توت فرنگی🍓 مامان مامان توت فرنگی🍓 ۱۶ ماهگی
مامان 🅰
🆁
🆂
🅸
🅽 مامان 🅰 🆁 🆂 🅸 🅽 ۱۲ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱ سالگی