۳ پاسخ

حسابی باید نفخش بگیری،من با اینکه ۴۸تا۷۲ ساعت میذارم خیس بخوره ولی خیلی کم از خود اب لوبیا میدم

من سه چار باری دادم تا حالا

نفخشو بگیر بپز بعد
با گوجه و پیاز و یکم کره بذار جا بیفته

سوال های مرتبط

مامان دخترم وتو‌دلی مامان دخترم وتو‌دلی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان بچم‌🩵دخترم🩷 مامان بچم‌🩵دخترم🩷 ۱۴ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین ۹ ماهگی