خانوما
اسم دلوین قشنگتره یا آوینا؟

۷ پاسخ

آوین🤭

من دلوین خیلی به دلم میشینه ولی به اسمون نمیاد یه اسم دیگه انتخاب کردیم

آوین بهتره آوینا خیلی وقته هست

دلوین

دلفین قشنگتره

آوینا قشنگه عزیزم

آوینا قشنگه من دوسش دارم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۳ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین ۹ ماهگی