۷ پاسخ

اولن مبااادکه خیای خوشحال شدممم خداببخشه برات چیکارکردی باردار شدی🥺

سلام سونوگرافی رفتید دقاو باردارید؟؟

تقریبا تو سه ماهی اگر دی آخریش بوده

فکر کنم دوقلوعن خوش به حالتون🥺 دعا کنین برا منم دوقلو و سالم باشه

تقریبا 6 یا 7
من بتا این بود دوقلو 7 هفته بود

من هفته ۶ام بتام ۱۵۰۰۰بود دوقلو باردار بودم

۲ماه شدی

سوال های مرتبط

مامان مهیا و هلیا♡ مامان مهیا و هلیا♡ ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان قندون مامان قندون هفته پنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته سی‌ام بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مامان گردو مامان مامان گردو ۴ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری